torsdag 31 januari 2008

Sjuk

Jag har varit sjuk ett par dagar så det har inte blivit så mycket träning. Var ute och sprang i Söndags, var tvungen för att lyckas med mitt mål på adidas siten som är att springa en gång i veckan under 4 veckor. Det gick riktigt illa, lyckades precis komma runt mina 5 km utan att falla ihop, förstod inte vad det berodde på, jag har ju ändå hållt igång med skidåkning hela veckan men efteråt förstod jag att jag var sjuk, magsjuk, ska inte gå in på detaljerna men jag höll mig hemma från jobb ett par dagar och ingen träning blev det.

Har fått ett annat mål med nu, en kompis hade med sig Rubiks kub på resan, kuben som var poppis under 80talet med massa färger, och stylade en del med den. Skulle vara kul att lära sig lösa den, förhoppnningsvis har jag blivit lite smartare och tänker mer logiskt än för 20 år sedan...Dessvärre var alla kuber slut i hela Malmö! Jag som trodde den var mer elle rmindre utdöd men inte, hade varit skönt att kunna leka med den när jag ändå låg hemma sjuk men jag får vänta till nästa vecka då de får in fler...

Körde ett TKD pass med idag, mitt första på 2 veckor, det är konstigt så många olika muskelgrupper det finns i kroppen, det kändes som jag inte rört mig på 2 veckor nu igen fastän jag hoppat med snowboarden på transportsträckor i en hel vecka....

Inga kommentarer: