söndag 13 januari 2008

Reflexioner

Jag satt och tittade på min löpning den senaste tiden och såg att jag faktiskt nästan dubblat distansen varje gång jag varit ute och sprungit. Eftersom jag försöker springa 2 gånger i veckan betyder det att jag skulle kunna springa ett marathon om en vecka. Nu fungerar det inte riktigt så men jag är väldigt nöjd att det har gått så snabbt att förbättra sig. För att fira detta köpte jag en rejäl kebabpizza, man måste ju kunna unna sig något med =)

Var ute o shoppade igår med, ett skidställ blev det där jag tänkte använda jackan som löparjacka med när det regnar. Nu har jag nog all utrustning som krävs, både för att springa och för att åka skidor. Möjligtvis en Ipod Nano som håller mig sällskap under tiden jag är ute och springer när mina löparkompisar inte kan följa med.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gott jobbat! Är mycket impad! Jag har ett par löparskor i garderoben, borde plocka fram dem nu till våren. Så ambitionerna är annorlunda men någonstans får man sätta målet! =)

Magnus sa...

Kul att vi sågs i spåret! Som du märkte har jag börjat med cykling för att spara knäna... Men blodsmak i munnen blev det iaf! :)
Kämpa på!