tisdag 15 januari 2008

Gainomax

Fick ett tips att affären bredvid mig säljer ut Gainomax recovery drycker för 10 kr/st. De ska ju ge kroppen allt den behöver efter ett hårt träningspass och det låter bra, särskilt när man slutar träna kl 9 och inte kommer hem förrän närmare 10 då det börjar bli lite sent att äta. Laddade upp med 15 st och har tagit min första efter taekwondopasset. Antingen så hjälper de eller så är det placebo effekten som spelar in men det känns faktiskt bättre...

Kommer inte att träna tkd på ett tag nu eftersom jag åker på skidsemester nästa vecka. Det är utförsåkning som gäller men jag hoppas att det finns möjlighet att testa lite längdåkning med för att få in vanan. Tror inte jag tar med skidorna dock utan hyr istället isåfall, men någon av dagarna borde man ju kunna skippa ölen på afterskin och ta en tur i skogen istället. =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

yeah right! - droppe ølen og ta en tur i skogen du liksom:)

Skånepågen sa...

Klart jag ska, ölen blir ju ännu godare efter ett par mil i skidspåret med..=)