torsdag 10 januari 2008

Snart helg

Efter 2 dagars träningsvärk fick jag äntligen anledning att röra på mig igen på ännu ett Taekwondopass. Jag tror det var ungefär lika hårt som sist men det kändes så mycket bättre nu och teknikerna börjar komma tillbaka efter juluppehållet. Konstigt så snabbt man tappar när man tränar, hoppas man bygger upp det lika snabbt igen!

Jag har visst inspirerat andra till att börja träna med, en kompis har t.o.m inhandlat nya löparskor så vi tänkte ta en runda till helgen. Själv har jag kommit fram till att jag behöver handla lite nya kläder, en jacka är ju bra att ha, speciellt som det regnar varenda gång jag springer. Ska ut i helgen och se vad jag kan hitta, skulle helst vilja köpa en hel skiddress på en gång så jag är redo när det blir snöträning.....

Inga kommentarer: