lördag 27 december 2008

Snuvig

Har varit förkyld i några dagar nu, är så otroligt sugen på att träna men det känns som att det är bättre att vänta tills man känner sig helt frisk igen. Skulle vilja prova lite rullskidor igen och känna på skillnaden mot riktiga skidor nu när man lärt sig hur man verkligen ska åka. Ännu bättre hade det ju varit om det blev snö här nere i Skåne men det känns väl rätt osannolikt just nu.

Städade igenom min lägenhet idag och hittade mitt Nike+kit , alltså sensor och ipod Nano, ha rju inte använt det sen lidingöloppet, har knappt sprungit sen Oktober började, måste bli skärpning där nu, är ju anmäld till göteborgsvarvet 2009 redan så jag har inget val, måste ut o träna löpning med. Till min Taekwondo tränare sa jag att jag tänkte satsa på taekwondon under nästa år, dagarna räcker ju inte till allt, cyklingen får nog läggas ner i alla fall, känns som at det tar för mycket tid, ska se om jag kan sälja cykel + kläder i ett vättern runt kit så det slipper stå här och ta plats bara.

Inga kommentarer: