måndag 22 december 2008

Rengöring av skidor

Efeter all vallning under träningslägret var det en rejäl sörja under skidorna, vet inte om man ska ta bort det eller bara lägga på mer kladd. Skrev ett inlägg på funbeat och fick 5 svar, 5 olika dessutom. Alla verkade göra lite som de kände för.
Passade på at utnyttja mitt hobbyrum i källaren, skrapade loss den värsta sörjan så nu ser de fina ut igen.

Träffade min granne på vägen upp tll lägenheten och han kommenterade mina skidor , vi stannade och pratade en stund och det visade sig att han hade med åkt VAsaloppet, + 3 ggr Öppet spår. Han föredrog öppet spår, var trevligare och mer folkfest, under Vasaloppet följer de som tittar på bara eliten. Men jag känner fortfarande att jag vill ha åkt ett helt riktigt Vasalopp så jag satsar fortfarande på det!

Inga kommentarer: