måndag 25 februari 2008

Alkohol och träning

Alkohol och träning är ingen bra kombination fick jag erfara under helgen. Hade planerat att springa ett lite längre pass och ta ut mig för att sen gå över till kolhydrattömning och sen göra en kolhydratladdning.

Helt oplanerat hamnade jag på fest på lördagkvällen istället och det blev mycket mer att dricka och mycket senare än vad jag tänkt mig men kul hade jag i alla fall!

När jag vaknade någon gång på eftemiddagen så var det inte läge att springa utan jag sparar det till nästa dag istället. Bestämde mig för att skippa kolhydrattömingen med, har läst en del om det och det kan slå helt fel om man inte är van vid det. Immunsystemet kan bli nedsatt och det sista man vill nu är ju att drabbas av en rejäl förkylning...

Igår gick ju som bekant öppet spår så jag satt och följde lite slumpmässiga åkare, mest för att de hur kul det är att titta på en karta med namn och siffror bara men även för att se var i tiden de ligger och hur långt de kommer.
Jag lägger upp en länk till sidan när det närmar sig tillsammans med mitt startnummer!

Inga kommentarer: