tisdag 2 september 2008

AjajAj

Har som sagt haft en del problem med min vänsterfot en kortare tid nu. Det är hälsenan som ställer till det och nu har jag börjat få ont även när jag bara går...

Jag testade att springa ännu ett lugnt pass igår, blev ca 4 varv runt i pildammsparken, någonstans mellan 10 och 11 km blev det. Stannade och stretchade ett par gånger men höll det väldigt lugnt hela tiden. Var faktiskt inte ett dugg trött i slutet, hade bara ont.

Nu har jag fått några övningar jag ska göra för att förbättra hälsenan, men nästa gång blir det till att byta skor.
http://www.skane.se/upload/Webbplatser/Hassleholm/nya%20h%C3%A4ssleholm/dokument/halsena_061127.pdf

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj va ambitiös du är. Det underlättar ju att du bor så nära parken men det verkar inte bra med foten och vaden. Spring inte sönder dig, det blir inget roligt!! Hoppas det löser sig. Kanske funkar med värme, liniment eller nåt sånt. Ha det toppen. Kram Vera metrobloggen.se/denlillaroda