onsdag 27 augusti 2008

Domnande fot

Jag har fått problem med löpningen...=(

Det är enkelt utryckt min vänsterfot som domnar bort efter ca 20-25 minuters löpning. Problemet börjar i mitten under fotsulan, det känns som om foten blir rund liksom, därefter börjar domningarna att sprida sig, efter ett par minuter är hela foten bortdomnad och jag måste stanna. Jag kommer ihåg att detta hänt tidigare men då var det att jag snört skorna för hårt, det har jag inte gjort denna gången. Däremot har jag ju köpt nya skor, hoppas verkligen det inte är de som är problemet, det skulle även kunna vara att jag inte sprungit på länge.
Jag testade en runda att springa riktigt långsamt och då domnade det ingenting alls, antar jag får en annan vinkel på fotnedsättningen. Ska ta och stretcha vader och hälsenan ordentligt och se om det hjälper...hoppas hoppas..

Trist när sådana saker ska stoppa träningen...=(

Inga kommentarer: