tisdag 6 januari 2009

Ett år som bloggare

Då var året slut och namnet träning 2008 kanske inte passar längre så jag tänkte byta år till träning 2009 istället.
När man tittar tillbaka på vad man åstadkommit under 2008 så är det en himla massa. Första inlägget skrevs 5e Januari och då hade jag precis sprungit 2,5 km, jag får försvara mig med att det var väldigt halt ute men det var ungefär de sträckorna jag brukade orka med....
Sedan dess har jag i alla fall sprungit ett halvmarathon + Lidingöloppet på 30 km så träning ger verkligen färdighet.

Nu är det som sagt "bara" ett skidlopp med sen är den svenska klassikern genomförd. Antingen så blir det 3e gången gillt för Vasaloppet eller så får jag klara Engelbrektsloppet.

Fortsättningen av bloggandet kommer att ske på traning2009.blogspot.com

Inga kommentarer: